«Neiti Aika» de la realizadora finlandesa Elina Talvensaari, ganadora del CERTAMEN DE CINE ETNOGRÁFICO DE SANTIAGO promovido por el Museo do Pobo Galego

LAVOZDEGALICIA.ES / «Pola súa proposta de historia de vida dunha persoa que xa non está, realizada desde a recuperación da cultura material, cun traballo de investigación minucioso e cun ollar persoal e poético sobre o tempo e a memoria tocando diferentes esferas da condición humana». Con esta valoración, el jurado de la Mostra Internacional de Cinema Etnográfico (MICE), promovido por el Museo do Pobo Galego, resolvió conceder el premio a la mejor película a «Neiti Aika», de la realizadora finlandesa Elina Talvensaari.

También recibió una mención especial el filme «De los nombres de las cabras», de Miguel G. Morales y Silvia Navarro. El premio a la mejor película gallega es para «A miña Terra», de Santiago D. Risco, «pola abordaxe sobria dun tema complexo e a reflexión sobre o territorio, a herdanza e a familia a través dun bo exercicio de observación con elementos poéticos». El premio Agantro corresponde a la cinta «Como el viento», de Raquel Ruiz; el galardón Crea, a «A poeta analfabeta», de Sonia Méndez; y el premio del público se lo lleva «Entre pastores e lobos», de Manuel Pedrosa, rodado en el macizo central ourensano.