La padronesa Paula Antía Rey Valiña ganadora del XXV CERTAMEN DE POESÍA FRANCISCO AÑÓN, convocado por el Concello de Outes

EL CORREO GALLEGO / La padronesa Paula Antía Rey Valiña es la ganadora del XXV Certame Francisco Añón de poesía, convocado por el Concello de Outes, en la categoría de mayores de 18 años. La obra con la que obtuvo este galardón, que está dotado con 1.500 € y la publicación de la misma, se titula Impostura. El jurado destacó “o manexo dos recursos literarios que fai a autora o que redunda na acertada construción da súa voz poética”.

También en esta categoría, el jurado decidió conceder un accésit a Toxicidade, de Abraham Pérez, natural de Lugo. De su trabajo subrayan “eses finais moi ben conseguidos a nivel poético, e de contido. Creando o autor un traballo moi maduro cunhas imaxes moi potentes, con sentenzas firmes e ben artelladas”.

En las restantes categorías los premiados fueron: Arwen Fernández, Kiara Pastoriza Rebollido, Tiago de Blas Sánchez, Ildara González, Mauro Ferro, Xoel Sequeiros, Rubén Argibay, Breixo Vidal, Irene Estévez, Noa de Blas Sánchez, Laura Valeria Gutiérrez Caneda y Sabela Martínez.